četrtek, 23. oktober 2008

VSI NEZRELI FANTJE MOJEGA ŽIVLJENJA....


Kar me najbolj razkuri pri vezah- neizrečeni zaključki. Popolnoma razumljivo je, da nikomur ni prav lahko pri srcu, ko nosi drugemu ''košarico ljubezni''/odpovedno pismo/da čevelj (tega izraza nikoli nisem najbolje razumela- morda se nanaša na ''brco v rit'')- vstavite po želji. Ampak zaključek pa le mora biti.

Fantje iz mojega življenja so v glavah naredili naslednje zaključke:
- da bo punca resnično razumela- pustil jo bom za njen rojstni dan. Moj skrivni znak za konec zveze bo: nebom je poklical.
- ne… ne, ne- najbolje bo, da jo ne pokličem- s časoma ji bo že prikapljalo
- najbolje bo, da se ji ne oglasim več
- delal se bom, kot da se nikoli ni nič zgodilo
- kaj pa čukasto gledaš? Saj se ne poznamo tako dobro. Kako ti je že ime?
- Gre na potovanje in te pozabi obvestiti, da je doma. Kdo bo pa pogreval župo?

Medtem pa v moji glavi:
- Ah sigurno je pozabil telefon
- Morda ima takšnega mačka, da ubogo revše bruha. Bogi.
- Frendu se je pokvaril avtomobil. Kako imam jaz super dečka- vedno pripravljen pomagati:-)
- Ima drisko- ajej! Privezan je na školjko- saj bi se oglasil na telefon- a tvega, da bi s tem dejanje posral celo bajto.
- Da se mu ni kaj naredilo
- Pa zakaj so morali marsovci izbrat ravno njega za raziskave?! (kar si po nekaj dneh prav zaželim- žal)
- OK- nekje sem ga usrala (po možnosti zvalim celotno krivdo nase)
- Občutek tesnobe, krivde in vprašanj
- Počasi se mi prične svitati
- In razsvetljenje: Sofija pustil te je. Uau!

Vprašanje za sodček nafte: ''Kako lahko z mano grešiš zoper 6. božjo zapoved- za zaključek ti pa zmanjka poguma/nimaš jajc?'' Katero nespoštovanje mene. Pri takšnem dejanju se počutim resnično ponižano, izrabljeno in prizadeto. In kaj se je naredilo z good old-fashioned- '' Saj ni problem v tebi, ampak v meni''? Tako si vsaj vedel kje stojiš. In ko sem naslednjič srečala fanta, sva si brez večjih problemov pogledala v oči in pokramljala… Dan danes bi bilo prav osvežujoče slišat le-te besede. Uf! Ti fantje! Jezna sem na sebe ker jim pustim, da me prizadenejo. A kaj, ko pride do fantov sem še vedno kot mali otrok- sucker na sladkarije;-)))

In kaj če bom za Mr.Tapravga že čisto obdana s 'Pilih betonom', ter ga bom držala na varni distanci?!

1 komentar:

Saša pravi ...

in kdo te je zdaj raztogotil?

sem lahk pa tut js pokljukala kar nekaj alinej iz seznama bedastih zaključkov ˝kao˝ zvez..