četrtek, 16. oktober 2008

BUTALE.SI

Butale so izjemno zanimiva vas in njenim prebivalcem ni hudega. A sem ter tja celo Butalci naletijo na težave. Te so tako kot oni sami precej nenavadne in tudi rešujejo jih na nenavaden način. Meni ljuba anekdota je: kako so Butalci kupovali pamet. Žal, se dostikrat počutim kot da živim v Butalah;-))))

Kakorkoli že, blogu je pač potrebno dati nekakšno ime- and there you go!

Po nekaj urnem razbijanju glave in puljenju las- so nastale Butale.si ali Butale po slovensko. O čem se bo pisalo v Butalah.si? Kakšna bo zagotovo padla na račun:

  • življenja v Butalah, prehrani Butalcev(dišeči recepti),
  • seksu v Butalah(malce bo treba počakat s to temo- namreč v Butalah razsaja virus imenovan askeza. Faše ga lahko vsak in žal je doletel tudi mene. Grrrr…),
  • Butalcev iz Plečnikove stavbe v Ljubljani (beri: politike),
  • iznajdbah- takšnih in drugačnih,
  • ter o mojih zmotah in zablodah življenja…

3 komentarji:

Andreja pravi ...

draga sofija,
vesela sem te ;-)

se bereva :-)

p.s.
pa prijavi se na tek-časa imaš še samo do jutri!!! da ne boš ostala doma ...

Simona pravi ...

OOOOO Sofi! You are back!!!! Me gusta mucho!!!
Se mi že sledijo sline po branju!!!

Cmoka!

P.s. Ne vem zakaj se moram it detektiva, da te najdem ;)

Saša pravi ...

še dobr, da imam Simono, da mi kej pove..

sama ne bi nikol najdla do sem, ti pa tut nič nisi pomagala :)

ccc